>kot boyadım-giydim:)

>bu durumun fikirannesi çok sevdiğim bloggerlar; Gizzy ve Zeto‘dr:))

bi süre önce gördüm kotlarının yeni hallerini.
ve bende uygulamak istedim
(gördüğünüz gibi birinden fikir alınınca bunuda paylaşınca hiçbişey eksilmiyo-bilmem burdan mesaj alması gerekenler üzerlerine alınırmı)
4boy kalp şablonu bulup kestim.eski bi kotumu aldım yanıma:)pembe tonlarına boyadım.

 ve sonuç işte bu;

 tokamda uyumlu olmalı tabiki;

 e papilerde uyumlu oldu sanki:)

jean;loft
ceket;zara
body;zara
yüzük;Ankara pazarından
Zeto;nun kotu;

Gizzy’nin kotu;

daha detaylı görmek isterseniz
                    Gizzy’nin yaptığı kot boyama için burdan buyrun derim:)
                                                              Zeto’nun boyamasıda burda.
benim kotum biraz renkli oldu hatta bi arkadaşım ilkokul2.sınıftaki yeğeni için aynısından yapmamı istedi:)
ama ben böyle mutluyum.
şuan üzerimde pembiş kalpler var nasıl mutlu olmayım:)
söylemeden geçemicem;
Gizzy ve Zeto sizleri seviyorum.mailler için tekrar teşekkür ediyorum.hem güzel hem sıcakkanlı şekerlerim benim:)
This entry was posted in ayakkabı, ben, ben yaptım, jean boyama, kombin, kot boyama, kumaş boyama, yüzük, zara. Bookmark the permalink.

17 Responses to >kot boyadım-giydim:)

  1. sibelce says:

    >hepsi harıka olmus yaaaaaa ellerınıze sağlık canım

  2. cingifilli says:

    >sibelce;çok teşekkürler.beğenmene sevindim canım

  3. la boheme says:

    >coookk cıcı olmus.gule gule kullan canım.sevgıler…

  4. Sihem says:

    >Çok güzel olmuş canım, ben de takı kutusu yazımda senden bahsetmiştim ama görmedin sanırım 😦

  5. cingifilli says:

    >la boheme;teşekkürler tatlım.sihem;aaaa görmedim güzelim.hemen bakayımm.merak ettim;)

  6. >çok hoş bir düşünce sonuç ta bir o kadar hoş:))

  7. >Canımm çok güzel olmuş bayıldımm valla ellerine sağlık:) Ben de gaza geldim sanırım bi kotumu daha boyıycam:) Özlettin bana kot boyamayı:)Çok öpüyorum canımmm

  8. cingifilli says:

    >inci çiçeği;çok teşekkürler.valla fikir superdi uyguladım:))zeto;teşekkürler güzelim.sayenizde cici bi kotum oldu:)sende yeni bi boyama daha yap o zaman merakla bekliyorum;)öpüyorum şekerim:)

  9. Yeşim says:

    >Çoook güzel olmuş tatlım 🙂 güle güle giy.

  10. cingifilli says:

    >yeşim;çok teşekkür ederim tatlım:)

  11. Seddosh says:

    >çok güzel olmuş da, ben neden kendi yaptıkarımı giyinmiyorum yaa,hep başkalarına hedie ediyorum. bende kendi yaptıklarımı seve seve giymek isterdi 🙂

  12. >mürüşümm yeteneklim güleç yüzlüm ne kadannn güsel olmuş .)

  13. cingifilli says:

    >seddosh;canım hem hediye et hem kendinede bi kaç parça ayır derim:)kendi yaptığın bişeyi giymek çok mutlu ediyo:)stil direktörü;edimmmm canım benim teşekkürler.severim seni:)

  14. >İyice hamaratlaştın hatun sen püüüü maşallah 😀

  15. cingifilli says:

    >:))canım çok teşekkür ediyorum.işte elimden geldiğince uyduruyorum:)

  16. Gizzy says:

    >Canımmmm ben şimdi gördüm yaptığın şahaseriii geçen haftam çok yoğundu kusura bakma…Yaaa ama bu çoook güzel olmuşş kalp fikri çook tatlııı ben de bu fikirle bir şeyler deneyebilirim:) güle güle giy kotunu cnm benimmm

  17. cingifilli says:

    >:))çok şımardım.şaheser demişsin:))fikrimi beğenmene sevindim.sende dene şekerim.öpüyorum.

Leave a comment