>kitap ayracı;sarıkız

>tahta spatula alınırrrr.
biraz yapıştırıcı ilee
2siyah,1pembe boncuk
bi  de sarı sakallı yün tutturulur:)
işte bu kadar;

This entry was posted in ben yaptım, boncuk, elişi, kitap ayracı, yün, şirin. Bookmark the permalink.

34 Responses to >kitap ayracı;sarıkız

  1. Bucanni says:

    >Çok şirin :)Blogger da bende sorun yaşıyorum. Sanırım genel bir sorun. Umarım bayram tatilinden dönüşte sorun hallolmuş olur. İyi bayramlar 🙂

  2. eCem says:

    >cok sirin ellerine saglık.Buarada blogunun eski hali daha güzeldi =)

  3. cingifilli says:

    >*bucanni;saol canım.blogger sorunu umarım biter.iyi bayramlar…

  4. cingifilli says:

    >*ecem;teşekkürler.yaa eski hali dahamı güzel diyosn:(

  5. >Hahah..Çok tatlı görünüyo.Ben bile kullanırdım heralde 🙂

  6. >Hhahha.. Yarın ilk iş gereken malzemeleri toparlamak olacak..:)

  7. cingifilli says:

    >:)kolay gelsin.yapımı biraz zor ama:)…

  8. >Becermiştim.. Pek bi güzel olmuştu ama.. Üstüne oturdum.. Öldü sarıkız:(Ağzı burnu dağıldı.. 😦

  9. cingifilli says:

    >:)yazık olmuş güzelim sarıkıza:(

  10. >Dağılmayanı var mı ki bunun:(Üzerine oturulunca bişicikler olmayanı?hı?:p

  11. cingifilli says:

    >:)yokkk.dikkat gerek,nede olsa kız:)

  12. >Hmm.. O zaman ben yeni kreasyonumda sarı saç yerine pala bıyığı deniyim.Biraz hor kullanırım da ben.Elimde kalmasın.:)

  13. cingifilli says:

    >iyi fikir:)bende denicemm pala bıyıklı şöyle en kırosundannn:)

  14. >Hahahha.Benim fikrim ama o.. çalma ki:(Sen denizkızlı yap. Allı pullu. O da güzel olur 🙂

  15. cingifilli says:

    >:)bi oraya pul yapıştırmamştım:)onuda yapim tam olsun…

  16. >euehe :)Yemek yerken düşündüm ben biraz ve hatta geliştirdim de birazcık.Kuyruk kısmına bi ataç ilevesiyle hem ayraç olarak kullanabilirsin hemi de not aldığın kağıtları kaybetmeden istediğin bölümde saklarsın.Ne dersin hoş olma mı?(içimdeki Derya Baykal uyandırın.. Gayri iflah olmam ben :/ ):)

  17. cingifilli says:

    >:)e bi yap görelim.güzel olur.benim içimdeki derya baykal hiç uyumuyo:)

  18. >Yaparım.. Çok da güzel olur ama iyice kapılmak istemiyorum..İkizler bir hatun olarak halden anlarsın..bişeye sardık mı dibine kadar gidiyoruz.. Altın günleri düzenleyip, kız çıkar da şu kazağının modelini aliym adamı olmak istemiyorum.. Lütfen..(heuehu)Bloguna rastladım rastlayalı bi kayış var zati..:/hehe

  19. cingifilli says:

    >:)çok güldüm.yok o kadar diil.ne günü ne kazağı:)kaptırmazsın korkma:)beni dışarda gören örgü,takı,elişi yaptığmı anlamaz.çaktırmam marifetlerimi:)eve girince içimdeki derya çıkıyo ortaya:)

  20. >Ben de yemek yemek için dışarı çıktığımda çaktırmadım bittabi de..Model düşünüp durdum, bunlardan buzdolabına yapıştırmaçlı olanlarından da yapayım mı filan dedim.. ( hehe)Sonra eve gelen kızlara gösterirsem üzerlerine nasıl bir intiba bırakırım emin olamadığımdan takıp/takıştırmaca düşüncesinden hafif hafif topukladım..Çok fena bişi.. Böle geçti gibi.. Yani allah korusun ama, Leptaba dantel filan de örürüm böyle giderse.. İyiyim ben böle.. Sen de yap deyip gaz verme..Sonumu iyi görmüyorum :/:p

  21. cingifilli says:

    >:)iyi bi intiba bırakmicanı düşünyorumm:)kumanda kılıfına dantel örende var!:)gaz vermiyorum peki:)karizma sağlam dursun.

  22. >Allahım sen koru ya rabbim…Yok ben buzdolabıyla sınırlı kaldım..Daha da bozulmam inşallah..Güzel..dinimiz..amin..:)

  23. cingifilli says:

    >:)ee yaratıcılığın sonu yok:)aminn:)

  24. >Benim yaratıcılık o kadar geniş alanda seyretmesin mümkünse..Kendimi bugün filmlerle ödüllendiriyorum,bu şahaneleri bırakıp Derya Baykal videosu aramayıyayıp Youtube'da. ehe.Uff.. yoruldum da..kadın olma hususunda bir hayli başarılı göründüğünüzden çekinmeden sorayım; Yorgunluğa da iyi gelecek bi reçeteniz var mıdır acaba?:)

  25. cingifilli says:

    >film keyfi derya baykaldan iyidir:)(deryayı harcadım buarada :))klasik yorgunluksa;ballı ılık süt(ben içemem ama iyi geliyo diye bilyorum)grip filan olcaksan,öyle bi yorgunluksa;hemen 1limon sık iç.ve 1bardak su,bi tatlı kaşığı kurunane ekle kaynat.nane çayına limon ekleyebilrsin(bunu hep yaparım.superrr)

  26. cingifilli says:

    >buarada başarılı görünmeme sevindim.çünkü evlenmicem diye tutturan,hiç evişi,yemek yapmayan biriydim.takiiii geçenyıl hazirana kadarr:)hep iş,ev,arkadaşlar arası dolanırdımmm.hala sevdiğim şeyler aynı.ama sorumluluk arttı.içgüdüsel olarak yapıyorum yemek,pasta,börek…:)çevremdekiler şoktaa:)

  27. cingifilli says:

    >aa şimdi okudum.çay demleyip.bardağa 4,5karanfil eklenmesi yorgunluğa çok iyiymişşş.ben bunu metabolizmam hızlansın diye diyet için içiyoruuuum

  28. >Ben simdi limonlu cay yabtım. Azıcık bal ,hapşurtsun deyu da azıcık karabiber ekledim. Enteresan bişi oldu çıktı..İçebilirsem bi kaç sene hastalanmam bile ama.. Ne biliym eheheBaşarılı görünmen konusuna gelince hakkaten öyleymişsin de,anlamadığınız pek bişi yok heralde.burda ben de derya'yı harcadım. Artık varsa yoksa sen. Seni takip edecem.. hehehe.Ama bişi rica etsem.. Arada maç filan yazsan. Arabalar ,kızlar.. Ne biliym.. azıcık maskülen konulardan neyin bahsetsen. Olmicak yoksa böyle…..Az önce kankama zeki müren kipriini sordum, o da sağolsun üşenmedi bi güzel sövdü bana.:/ Bi silkinip kendime gelmem lazım..:P

  29. cingifilli says:

    >:)umarım içtiğin işe yarar.karabiberli çayı nezle olduğumda içerim.faydasını gördümm.deryayı solda bıraktıysam ne mutlu:) (rakibe bak uydurukçu bi kadın:))))maç,araba,kızlar konusunda elimden geleni yaparım.her konuda söyleyecek sözüm kesin vardırrr:)takipte kal:)kankanada yaparız bi kitap ayracı:)

  30. >Yaradı gibi.. Daha iyiyim şimdi.. biraz uyumuş olmanın da katkısı var elbette.Derya konusuna girmiyorum bile çoktan harcadım onu hehe. Madem ki maskülen hususlarda da görüş ve öneri belirteceksin gitmem hiç kalırım takipte..Yalunuz.. şöyle bişi var; Kankama da ayıraç yapma fikrin çok güzel de onun ayracı konusunda nezaketi haddeden geçirmesek.Onunkisinin boyutları daha kalın olsun.Kırılmasın da.Şahsi ricamdır.hehe

  31. cingifilli says:

    >işe yaramasına sevindim.iyisindir umarım.

  32. >:)İyiyim, dinleniyorum elimden geldiği kadarıyla.. Aksi bi durum olursa da endişelenmem heralde,tariflerini uygularım bişiciğim kalmaz . hehe

Leave a comment