>kutu kaplama-süsleme-takı kutusu yapma

>

çikolata kutularını bile atamaz olduğumdan böyle değerlendiriyorum:)
geçenlerde kardeşime yaptığım takı kutusunun bi büyüğünü kendime yaptım.
çikolata kutusunu yapışkanlı kağıtla kapladım,kurdelelerden fiyonk yaptım.silikon tabancası ile süsleri 
tutturdum.o kadar:)
kardeşime yaptığım kutuyu merak eden varsa buraya bakabilir.
diğer kutu kaplama zamazingoları ise burda :)
NOT;bloga ekledikten sonra farkettimki çok kıpkırmızı olmuş fiyonklar.zeminle aynı renk olduğundanda içime sinmedi.hemen minik değişim yapıp öyle kullanayım diyorum.siz ne dersiniz???
This entry was posted in ben, DIY, elemeğim, elişi, kutu kaplama, UYDURMACA. Bookmark the permalink.

9 Responses to >kutu kaplama-süsleme-takı kutusu yapma

  1. fundaceyhan says:

    >Bence çok tatlı olmuş şekerim değiştirme :)

  2. cingifilli says:

    >teşekkür ederim canımmm:)

  3. Zeynep says:

    >güzel olmuş güzel bence değiştirme ;)

  4. >bende bu aralar çok sardım ya ama süsleme kısmında pek becerikli değilim, daha çok kaplama kısmını yapıyorum :) takip ettiğin siteler fln da varsa bu konuyla ilgili paylaşırsan pek sevinirim :)

  5. cingifilli says:

    >zeynep değiştirmicem:))son kararımı verdim:))s.memories;kendin uydur içinden geçeni yap.takip ettiğim site yok bu konuda tamamen uyduruyorum:)

  6. >haha peki :) çok güzel olmuş diğerlerine de baktım.ellerine sağlık

  7. cingifilli says:

    >stardust memories;canım sen daha güzellerini yaparsın eminim.öpüldün:)

  8. >canım sevimli olmuş bencede değiştirme. Kırmızı kırmızı kalsın :)

  9. cingifilli says:

    >moda çıkmazı;:))teşekkürler.peki böyle kalsın.herkes bu yönde yorum yaptı size güveniyorum:))

Leave a Reply

